wihooo

2009-09-17, 11:45:31 / Kategori: Allmänt
Idag bär det av till kryssningen ;)
bussen går halv 4 så bara att börja fixa sig lite nu annars blir det så mkt stress mot slutet.
jag och fia va uppe kl 8 i morse så är lite sega men det går snart över. börjar bli lite pep nu så kan typ inte sitta stilla ;)

haha och aah fredrik jag ska ha sååååå tråkigt ;P elr inte du, kan ha lite kul till dej med men, hiihi.
håll i er för här kommer jag och fia ;) hahaha..

färga håret igår och det blev toppen, gillar den här röda som jag har nu. sen färga jag nyss håret på fia så hon är inne i duschen nu och sköljer ur.
aya nu ska jag popa musik och bara njuta och tråkvänta men det kan jag stå ut med ;D

Puss&kram

Jennie

Hoppas ni får de asbra tjejor :)



2009-09-18, 09:41:02 URL: http://jenniemandl.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?