tulle

2009-09-03, 14:24:12 / Kategori: Allmänt

klockan ringde halv 10 så va bara att gå upp och käka frulle sen gå och möta joel som skulle komma och hälsa på ett tag. sen ville jag så klart se tatueringarna han hade gjort men dom va ju inga höjdare, elr ja den på halsen va ju inte äns halvklar så den kommar nog bli rätt bra när den är klar men nej hahaha ;P
nej nu ska jag sluta mobba honom som jag och min mamma är ganska duktiga på.
vi kollade på transformer och laga nudlar, sen skulle han med halv 3 tåget till stan så jag gick upp och satte mig här. ska snart hem till min kära farmor och hjälpa henne lite med att flytta saker. hon är ju som sagt lite svullen elr ja kanske inte lite svullen utan mkt svullen i sitt knä så hon kan inte göra så mkt mer än att halta. min stakars lilla farmor.

så jag ska velle gå och byta om nu sen ska jag kila ner till henne :)
skriver la mer sen

puss&kram




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?