This is who I am

2009-09-08, 18:26:21 / Kategori: Allmänt
varit i skolan idag och sen va vi  och kolla där jag ska börja min praktik näsra vecka så nu börjar det snart på "riktigt".. få se om det blir bättre den här gången mot va det har varit tidigare.
hade tråklektioner idag förutom den sista som va engelskan, har en bra lärare så lektionerna blir alltid kul :D
skulle hem till josse efter skolan men hon va tvungen att dra in till stan ett tag och fixa lite till sin nya lägenhet så det va bara att cykla hem. hon skulle höra av sig när hon kom hem så vi får se när det blir.
vi skulle ut och springa men får kanske göra det själv snart. men men huvesaken att det blir gjort sen spelar det ingen roll om jag gör det själv elr med josse.

imorrn är jag ledig så ska kanske hitta på nått med josse då, får se vad vi bestämmer.
blir velle att sova ett bra tag imorrn, sen hoppa upp och se vad jag gör av min dag.

just nu sitter jag och lyssnar på musik och funderar på lite för mkt tror jag.
är inte på mitt glada humör så tror det har blivit lite mkt tänka.
men kan alltid bli bättre ;) sätt på favolåten så är man igång igen, hahaha..

får se vad det blir av min helg sen, ska klippa mig på lördag sen får vi se vad det blir av dom andra dagarna.
nått jag längtar SJUKT mkt efter nu är kryssningen med älsklings fia :D!
BARA 9 DAGAR KVAR NU! hihhooo..






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?