There is nothing left to prove

2009-09-03, 05:42:49 / Kategori: Allmänt
Damn who's a sexy bitch...
David Guetta feat. akon - Sexy Bitch

älskar den där låten.

men men, idag belv det nte mkt av att va med josse tyvärr men vi får la ta det nån annan dag. annars så städa jag mitt rum, sen blev det en lång promenad runt hallsta sen hem till farmor och hämta cykeln. när jag kom hem blev det att lägga sig på soffan och ta det lungt i nån timme innan jag körde ner moppen till amanda så hon kunde komma hem senare för mamma hade inte lust att hämta henne. så fick en promenad hem där med. så skönt så!
när jag kom hem då så blev det att gå ner til fredriks rum och kolla på film. natt på museumet 2, ice age 3 och iron man. fast iron men såg jag bara början på sen låg jag och sov så sött och natt på museumet va skit kul.. kanske får kolla på iron man senare idag elr nått.
börjar bli ljust ute så kanske ska hoppa i säng och sova nån timme till innan klockan ringer :P

natti natti

puss&karm



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?