shine

2009-09-03, 21:07:12 / Kategori: Allmänt
åkte hem till farmor och hjälpte henne plocka lite idag. sen fick jag skjuds hem och la mig på soffan dum som jag är!
har sån sjuk ångest nu för att jag inte tar tag i mig själv, börja träna och plugga körkortete! fan vilken ångset jag har, och över allt jag äter hela tiden! suck.. ska inte bry mig om vikten men jag trycker i mig så mkt och allt är typ bara skit. sen rör jag mig visst men inte så mkt som jag skulle behöva!
besviken på mig själv just nu, sjukt besiken!

aya imorrn blir det raka vigen hem efter skolan och ut och springa en rejäl runda, sen blir det att plugga till körkortet ikväll och alla kvällar framöver, inte så jävla mkit dator mitt i nätterna..
fan jag måste ta tag i mig själv!

ska velle lägga in lite ny bra musik på mobilen imorrn innan jag drar och springer..
för springa ska jag minst 4 ggr veckan! så är det bara!
sen måste jag börja gymma och träna allt jag kan komma på, allt!

aya blir bara mer depp av att sitta här, hörs

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?