See I'm wrapped around your finger

2009-09-02, 00:11:36 / Kategori: Allmänt
blev inte så mkt åka gräsklippare idag tyvärr, det är faktist riktigt kul menmen blev att kolla på film istället.
kollade på män som hatar kvinnor, RIKTIGT BRA film! :D
älskar scenen när hon ger tillbaka på slusket som gett sig på henne ;) haha, garva så jag höl på och dö. nej kanske inte då men nästan.
klär av han naken, bnder fast han och kör upp en dildo i röven på han.. haha lagom åta han!
men men nog om detta, filmen va bra och nu sitter jag här.
blir velle att snart hoppa i säng men innan det blir det att kika runt lite till på internet osv.

flundrar på vad som kommer hända imorrn. som vanligt har jag ingen praktik så jag är ledig i vanlig ordning. så kanske ska hitta på nått med josse. ska iallafall höra av mig till henne när jag vaknat osv sen får vi se vad som händer och sker.
gissar att jag kommer vara ledig på torsdag med för tummen ur arslet får dom ju inte på min skola iallafall! sega så det bara sjunger om det.. skönt visst, men samtidigt VÄLDIGT irriterande att dom aldrig kan göra nått ordentligt!
men men så är det när man är halv seg och hel dum..

aya blir velle inte så mkt mer skriva nu, kommer inte på nått vettigt så ja.
blir velle att hoppa i säng snart, börjara bli lite halv såsig, känns i mina ögon att dom inte riktigt hänger med mig ;P


puss&karm 

Jennie

Filmen är ju grym! När hon ger igen är fan bäst, precis som du säger ;)



2009-09-02, 06:49:05 URL: http://jenniemandl.blogg.se/

tilda

aah den är klockren! älskar den..

sen när han grinar för det gör ont, då njuter jag ;P hahahaha. kanske inte ska göra det men kan inte låta bli hihi



2009-09-02, 13:37:48



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?