night igen

2009-09-23, 23:40:49 / Kategori: Allmänt
haha ok, men då får la du hänga med då jennie ;) palla inte skriva en kommentar tillbaka och du läser ju det här så det blir la bra det oxå ;)

men men , va på första praktikdagen idag och det va faktist skapligt nice om man ska ta dom andra ställena som vi inte äns behöver snacka om, men iallafall så hade jag en dag som gick ganska fort så det va skönt. blir som sagt en dag imorrn med men det ska nog gå finfint det med och det är jag glad för.
när jag sluta så va det bara att stressa hem som en tok för här hemma stog amanda och nisse utanför och vänta på mig, vi skulle dra och käka. så va bara springa in, fixa sig lite hastigt, byta kläder och fara. käka på spaicy hot, mums.
sen när vi kom hem så söfta jag lite vid tv innan jag drog ut och sprang, skapligt skönt det va! när jag sprungit klart va det bara slå på tv och kolla på idol och efter det kom grays anatomy (elr hur det stavas) och det va oxå ett givet program. så blev duschen när det va slut. sorliga avsnitt va det idag, kom lite tårar. onsdag kl 21.00 är det givet att kolla på hur det går för alla, går ju inte att missa med ett sånt avslut det va på det som idag!

men men nu sitter jag här nyduschad i handuken och ska hoppa i säng, börjar ju praktiken halv 7 imorrn så måste dra senast kvart över 6. buhu, hatar att gå upp tidigt!
men jag får iallafall börja en timme senare än ante, hihi jag skrattar mig ganska glad på det, vet ju hur trött han är på morgonen. zombi med stora bokstäver är vad han är.

god natt
puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?