nice

2009-09-26, 15:52:26 / Kategori: Allmänt

blev att glida in till stan igår efter skolan för att shoppa lite, ÄNTLIGEN!
fick med mig 3 linnen, 2 skor och en tröja hem, kändes finfint.
sen blev det att möta fia inne i stan och springa runt i affärerna. sen tog hon tåget hem och jag stanna och vänta på josse och stavis. josse skulle oxå käpa ett par skor som hon har spanat in.
när vi va klara med allt det så tog vi en snabb tripp till hallsta så dom kunde hämta lite skit, sen hamna vi hemma hos nisse i stan så jag kunde fixa mig för krogen.
förfesta hemma hos nån arvid sen gled vi ner till konrad. blev en riktigt rolig kväll med alla muppar till vänner ;P
sen när kvällen va slut där blev det donken för hela slanten och slänga i sigt lite fyllemat, som alltid va det mums.
sen traska jag och jonte hem till nisse och sov här.
något som jag blev skapligt irriterad på igår så va det danne den muppen! jonte skulle sova hos honom, sen drar han med nån brud utan att säga ett ljud, hmm. kom för att fira danne som fyllde år men nej. han tyckte att det av bra som det va och drog med henne, sånt kan irritera skiten ur mig. ok om det hade funnit nå anledning elr om han hade sagt till men nope. ja var skule man göra av jonte då, så klart fick han följa med mig. lilla jonte kan ju inte glida runt själv i stan när han inte har tak över huvet längre.
men men, nu sitter jag iallafall hemma hos nisse och kollar på tv. ska velle snart ta reda på hur jag ska ta mig hem. blir troligen att ringa mamma elr jonas för hem ska jag. ska lägga mig på soffan med en macka i handen och bara slappa tills sängen skriker på mig att jag ska komma och lägga mig om inte soffan hinner skrika det först. brukar ju bli så, slocknar alltid på soffan sen står tv på hela nätterna haha. billigt i längden blir det ;) not!

aya skriver velle mer ikväll elr nått
puss&kram




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?