lost

2009-09-10, 23:30:19 / Kategori: Allmänt
blev krogen igår med josse, malin, emma och två till. skulle fira malin som fyllde år ;D och innan det hjälpte jag till på stinas bröllop med mamma. servera mat, kaffe mm.
blev att vi sov kvar i stan så kom hem idag runt 6 då jag blev kvar hemma hos josse till halv 10 ungefär då jag börja rulla hem för att sova lite.
så ska snart hoppa i säng för det är dags för skola imorrn, suck..
aya, nu är det exakt en vecka kvar till kryssningen :D WIHOOOO..

nått som gjorde mig glad igår va att sverige vann över malta! så skönt satt det.

idag blev det lite film och sen idol hemma hos josse, fan va jag garva. en del är ju bara för söta när dom går in till juryn och ska vara seriösa och sjunga fast dom inte kan ta en ända ton rätt, hahahahahah.

imorrn blir det stallet med min söta jennie som jag glömde ringa idag för jag hade halvsovit när jag läst hennes sms tidigare på "morgonen" när jag vakna idag. så ska upp imorrn och ringa henne, sry gumman..
efter det blir det velle att hitta på nått med fia som jag lova förra veckan och sen ta med josse på lite sista äventyr innan hon flyttar på lördag :(
fast ska ju så klart vara klistrad på tåget om ett tag och hälsa på turteduvan.

men men sov gott orkar inte skriva nå mer
puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?