just like you

2009-09-09, 11:10:29 / Kategori: Allmänt
somna på soffan igår så va ganska trött gissar jag.
vakna av att klockan ringde imorse för jag och josse skulle ut och gå men hon va så trött så vi skulle ta det imorrn. men jag tänkte ut och springa lite senare tror jag, elr ut och gå.
blev iallafall en promenix med semlan innan jag slog ner min röv här och kika runt lite.
just nu sitter jag och lyssnar på mind kaos nu album återkomsten. riktigt bra dom låtarna jag har hört än så länge :) hihi.
ska klippa mig på lördag och jag funderar på hur jag ska klippa mig den här gången. om jag bara ska toppa elr om jag ska hitta på nån rolig frisyr och prova ;P hihi.. tror det blir en ny frilla men vet inte riktigt än för har inte kommit på nå kul än, hmm.
sen får vi se men vill färga lite oxå, blir rött gissar jag om jag färgar det på lördag.
aya ska kila ner och käka frulle nu sen hoppa in i en skön dusch.




puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?