jennie my love!

2009-09-03, 23:03:04 / Kategori: Allmänt
det här kommer ordna sig fin fint ska du se gumman <3
finns och det vet du, och du vet oxå att jag älskar dej!
gå efter vad du själv känner och gå inte efter vad folk talar om för dej att du ska känna. ta det som känns rätt nu och ta sen bekymmrena om dom kommer men lev i nuet och inte dået, elr framtiden. ta vara på dom stunder du får och njut istället för att grubbla.
är det nån som förlorar så är det han, han som förlorara allt!

you are the best of the best jennie <3

Jennie

aw. :') Jag älskar dig!

Nu blir allt såhär super uppförstorat, haha. Inte dock vad jag menade, men måste ju prata med dig om allt som händer & sker och du är verkligen så jävla bra. Tack gumman, för allt du som någonsin gjort för mig och för allt som du någonsin kommer att göra. Du kommer aldrig någonsin att försvinna ur mitt liv, du betyder alldeles för mycket för det. <3



2009-09-04, 10:05:48 URL: http://jenniemandl.blogg.se/

Jennie

och inte svarar du heller, LUGNT



2009-09-10, 19:23:10 URL: http://jenniemandl.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?