i'm happy

2009-09-28, 23:33:47 / Kategori: Allmänt
idag så va det äntligen mitt favisprogram Roast på Berns och som vanligt fick man skratta lite :D
sen va det ju oxå idol och tror du jag blev lycklig när det va calle som gick vidare och inte den där balosnubben?! min kväll vart räddad 2 ggr helt underbart tills jag såg vilka som gick vidare i idol i kvalet, jo jon och calle. fan va skönt, min dag blev fan räddad 3 ggr, supertoppen :D

aah dagen startade ju med lektion med rain, skulle göra nå ritnoingar och det gick ju helt åt helvete så skapligt irriterad va jag den lektionen. sen va det bara att springa bort till engelskan när vi hade sluta för sent från dataskiten så klaffsa in där när alla redan börjar kul(Y), nej igentligen inte så (N)! sen när det va klart gick vi och käka sen blev det att vänta på en mattelektion som vi tydligen inte skulle ha, info (N), den är i botten av den här skolan asså! aah så vi gick och fraga naturläraren om vi skulle ha natur i dag och det skulle vi tydligen inte heller så va bara att glida hem till farmor och sova på fotöljen med körkortsteoriboken över huvet innan jag skulle kila ner till körskolan för att plugga där i 1,5 timme. gick jätte bra sen cykla jag hem och böt om för att gå en sväng vilket va jätteskönt :)
nu sitter jag här och njuter av att min dag lyckades iallafall, 2 bra program på en kväll med bara framgångar med mina favoriter (Y), känns toppen.
aya nu måste jag sova om jag ska palla imorrn, somna nyss på soffan så jonas kom och väckte mig som några gånger förr ;) hihi..
imorrn blir det skolan sen ner till körskolan och plugga igen. har bokat tid för att plugga varjedag fram till torsdag i v.42 och då blir det att boka flera dagar :P. sen har jag snart min första körlektion, hihi får se hur det går. plus att det är snart dags för en ny tatuering :D, I'm happy, veeeeerrrry veeeeerrrry happy..



aya god natt och sov gott
puss&kram

Karin

Så skönt att Calle gick vidare och inte Piotr X)

men dock lite besviken på att Jon gick vidare och inte Eddie, för Eddie var tio gånger bättre än Jon och det vet alla, bara det att Jon är charmig västeråsare osv blablabla :)



2009-10-01, 13:36:18 URL: http://avarquare.blogg.se/

svar

nej jag gillar jon som fan :P hihi. fast det va typ bara jag i familjen som ville att han skulle gå vidare typ. aah det va skönt som fan att calle gick vidare, den andra muppen fattar jag inte äns va han gjorde där. han va sämst!



2009-10-01, 15:48:19



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?