I'm down on my knees

2009-09-27, 21:26:27 / Kategori: Allmänt
blev ju somsagt krogen i fredag och sen kom jag hem till hallsta runt 5 på lördagen då jag landa ganska fort i soffa när jag klev innanför dörren hemma, så skönt så.
låg och glodde på lite av varje sen kom lilla fredrik över och kolla på bad boys 2. som vanligt slockna jag efter halva filmen, sen va det nån som bärde upp mig till sängen, jo det va fredrik så klart. så blev att plocka bort alla mina kläder på sängen eftersom jag har mig garderob där och inte där kläderna ska vara. verkar ha lite svårt att hålla mina kläder i lådorna så allt hamnar på sängen, då är det bara vika skiten och stoppa ner det igen men dagen efter ligger allt på sängen igen. konstigt det där, fatar inte hur dom lyckas komma ditt hela tiden ^^
haha, aah sen idag blev det att kolla på alla idolavsnitt och käka pizza innan jag åkte ut till stallet för att pyssla lite.
sen när jag skulle rida så va det inte som det skulle med lilla malwas ben så ringde till camilla, jo men visst så va plutten halt. så tog in henne igen, vilken tur att jag inte kommit längre än några steg från stallet.
fodra dom söta varelserna och fixa lite till sen kom farmor och hämta mig.
camilla skulle kolla malwa imorrn så får se hur det är med hennes ben då, malwa plutten då. men ska ditt på söndag igen plus nån gång i veckan hade jag tänkt. så får se om hon mår bättre i benet då :)

imorrn är det skola igen då, haha kul jul..



puss&kram

Anonym

Du lilla stumpan. dom som ska flytta till sala, Har inge intresse av familjen mörk. Det är dom som inte kan lämna dom i fred, och du vet väl inte ett dugg om vad som har hänt mellan dom som ska flytta och mörk elller, jag kan rekomendera dig att ta och knipa igen din käft och inte lägga dig i. för är det några som har lämnat några i fred så är det dom som ska flytta, det är mörk som vanligt inte kan lämna folk i fred och det är inte första gången dom gör så här mot folk.



2009-09-28, 07:38:26

svar

nej jag märker det du. tycker inte du heller ska öppna käften, jag vet nog precis lika mkt som dej om inte mer. har varit med sen allt starta med nemo osv så jag vet nog allt jag behöver veta för att öppna min mun. nej jag har märkt det oxå att det är mörk som håller på? hahahahah. vem va det som kommentera nått om nån tjej för nån dag sen att det är nå iv barn som bla bla bla. undra vem dom mena? ni alla är ju bara för underbart underhållande när ni håller på för det ända ni gör är att göra bort er. mörk har inte sagt ett ljud på ganska länge och den här gången va det inte dom som starta som många gånger förr. så ska jag vara tyst kan ju du med vara det? och snackar du så snackar jag.



2009-09-28, 10:22:14

gunilla

hej tilda,,,jag vill bara kontatera att den du menar i dina trakaseringar inte hade tillgång till dator då hon har legat inskriven på sjukhuset i några veckor,de innebär alltså att hon kan bevisa att hon inte kunnat gjort några kommentarer till den underbara fia....vad gäller nemo tilda hade även jag vittne på vad som hänt och hon kan och kommer att ställa upp.nu hoppas jag eller ska vi säga jag vet att de är slut nu på detta trams,



2009-09-28, 23:22:40

svar

ja hej du.. jo det vet jag, vilket kanske inte va nån höjdare. ja trakasering och trakasering vete fan om man kan kalla det, men dka vi börja snacka det så finns det en HEL DEL som man kan snacaka om när det gäller er familj. sen om det finns muppar utanför eran familj som vill stödja erat bullshit så visst för mig. jag bryr mig inte men den som får lida är ju den som orkar lyssna och "står" på eran sida. ja fia är underbar och det är ju synd att inte ni kan se det, för det ni verkar gilla är att trycka ner folk i skiten. hoppas ni någon gång träffar någon person som kommer att hålla på precis lika dant mot er som ni gör mot dom. jag har inte sagt ett ljud iprincip under allt som har hänt med nu får det fan räcka asså! ni ska inte tyta er för ni är inte ETT DUGG bättre än va mörk är. mörk har gjort fel och det har ni med men tror nog att berat bullshit tar priset asså! kan ju bara påminna lite fint, kanske ska komma över med lie senap, ketchup och en påse hundskit så kanske minnet frisknar. och ja det har vi vittnen på att du har tillåtit gunilla och att din dotter har gjort. kan ta flera saker men det skulle bli en hel bibel så tror inte jag orkar, skulle få sitta hela natten då.

men om ni vill att jag ska sluta så ett tips, svara inte äns på det här då! för ni har iallafall inge vettigt att komma med..



2009-09-28, 23:48:41

svar

och ja jag vet, det är ganska många stavfel så behöver inte säga nått om det för det har någon varit ganska snabb att påpeka på andraställen.



2009-09-28, 23:51:49

gunilla

jag är sååååå illa tvungen att svara på så mycket skitsnack på sån liten plats,jajaj vi får väl se.



2009-09-29, 08:52:40

Anonym

mupparna utan för familjen ska nog se till att du och slampan fia ska bli tysta för alla fram tid. fia hon är underbar som sätter dit oskyldiga människor för våldtäck det går inte att vålta frivilliga.jag har och så varit med från börja av det här skiten som mörk har börjat med lilla stumpan. fattar inte att någon är så sjuk att dom börjar snacka skit bara för att dom inte kunnde fostra en hund på rätt sätt utan den hugger i hjäl en annans hund, där av började dom att snacka skit för att deras hund inte var i balans, men det är väl som vanligt med mörk dom måste skylla på andra för att klara sig själv.



2009-09-29, 12:11:44

svar

aah så kan det va. ok ska du, hur hade du tänkt att göra det? om det är så att hon har gjort det kan jju du tala om för mig vilka och när hon har satt ditt nån för våldtäckt när hon tydligen har varit med på dej enligt dej? gillar du att kalla mig lilla stumpan elr? ;) men det spelar ingen roll hur dom hade fosta nemo. ingen skulle ha tagit in honom utan att fråga hur elr hur. gick att knacka på och säga ska inte ni ta in eran hund, det regna? och om så nemo hade gjort utfall tidigare mot atlas så släpper man velle inte han lös då för att springa ut? man tar inte in en annans hund utan att fråga. men det va ju lungt från början, och allt skulle ju lösa sig så bra men sen blev det en massa skit och nemo var dom tvungna att avliva fast det sagts från början att det inte skulle behövas? och om vi ska börja snacka hundar så har det ju varit så att det fanns en hund i den familjen som försvan ganska snabbt. men den andra familjen har haft ca 8 hundar på 3 år? va dom nte lika roliga när dom blev stora elr vf dyta hund varje kvart? om du tycker att det är så att dom skyller ifrån sig så är det upp till dej men dom som du försvara är inte heller så duktiga på att snacka 100 procent saning?



2009-09-29, 15:08:10

Anonym

Jag har aldrig anmält någon för väldtäckt, bara grovt sexuellt utnyttning.



Men det verjar ju kanske som att ni vågar ta tjuren i hornen nu när ni ska flyyta?

eller ni kankse redan har dragit

Eller vågar inte visa er ute längre?



Vi mörk.. vi har aldrig agerat så här tidigare mot någon familj. för vi har inte behövt göra det!



Och ni kallar mig slampa



(ngt vard.) kvinna som (till sitt uppträdande l. yttre) är vårdslös l. slarvig l. snuskig, slarva l. "lortlolla";



i sht om en i mora­liskt hänseende opålitlig l. slapp l. lösaktig kvinna.



Jag tycker inte att det är jag. Men alla skaffar väl sin egen uppfattning, eller hur?

Och om det är eran, FINE! Elitas pappa, jag vet vem han är!



Var Nemo ut balans?

Vad har det vart för fel på alla era hundar? Ni skaffar ju nya haltiden. Fast jag har ju hört att en familjemedlem till er är allergisk.



När Jag såg vad som hade kommenteras på Emelies blogg. Skrev jag ett svar på det i min blogg. Och jag tycker inte att jag betdde mig särkilt illa eller otrevligt. men sen fick jag en kommentar att vi är skit människor. Hallå?

Vad är det för fel på er egentligen?



Jag ska nog börja göra som ni, SPARA SPARA SPARA, allting som skrivs! Jag har inge problem med att ni har spart allt. För ni har ingenting att komma med.



Ni kanske får en hälsning.



2009-09-29, 15:28:07

Anonym

http://jagblirvi.blogg.se/2009/august/ofla-oflap.html



2009-09-29, 15:40:17



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?