I try to be all that you need

2009-09-09, 13:57:57 / Kategori: Allmänt
What can I say, What can I do
This is who I am and I am hurting you
What can I say, what can I do
No matter how strong my feelings are
I always end up hurting you

vet inte vad jag riktigt ska ta mig till..
har för mkt tankar som snurrar i mitt huve, så mkt att jag inte äns kan förklara!
fattar inte meningen med allt funderande, alla tankar.
känns som så mkt blir fel, saker jag gör, saker jag säger.
direkt jag blir själv börjar alla tankar snurra som en hel cirkus i mitt huve.
vad vet jag, vad vill jag, vad vill jag veta, vad är det som är fel, vf händer vissa saker, vad saknar jag, vad vill jag ha, vad klarar jag inte av, vad klara jag av, vf gör jag inte mer med mitt liv, vf sitter jag bara på min röv, vad skulle jag kunna gjort annorlunda....
så mkt jag vill ha svar på, så mkt jag vill veta innan det händer.
har mina räddningar från mina irriterande tankar men kan inte sitta ihop med dom.







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?