i must take the bike

2009-09-16, 12:02:17 / Kategori: Allmänt
sitter här nu och lyssna nyss på klippet jag la upp i inlägget innan, så sjukt jävla kul! hahahahaha..
ska iallafall klä på mig snart och cykla ut till stallet och rida söta malwa. sen när jag kommer hem blir det att slänga sig i duschen, packa alla saker,och sen dra till affären och köpa hårfärg innan jag far till sura hem till fia.
har ledigt från skolan idag, imorrn och på fredag, så skönt.
imorrn bär det iallafall av på kryssningen, och kul ska det bli. man man jag har tjatat så mkt om den nu så orkar inte tjata nå mer hihi.

åkte hem till jonte igår och hämta min plattång men han va inte hemma så hade lagt den i postlådan. sen när vi hade hämtat den jag och farmor så åkte vi hem till maria ett tag och gosa lite med emilia och sen satt vi och prata om lite av varje. när jag vakna imorrse hade jag fått ett gulligt sms av maria och då blev jag glad :) hihi.
lyssna oxå på låten so amanda ska sjunga på emilias dop och sen ska jag bära henne och "representera" johan så klart som kanske inte kan komma.

men men kan skriva mer sen
puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?