i like it

2009-09-14, 23:14:39 / Kategori: Allmänt

blev en åktur till suar idag efter skolan och leka tilta med fia och elita.
elita va jätte grinig idag, mensen kommer visst tidigt nu för tiden tror jag ;)
men mysigt va det och nu är det bara 3 dagar kvar typ till kryssningen :D! wihooo.. så blir att fara till sura igen på onsdag och sova för på torsdag bär det iväg till stockholm och sen båten. ska bli så kul!
blir att färga håret på onsdag innan vi drar sen fixa allt så det är klart.
kolla nyss på ett as roligt program på 3:an tror jag det va när dom skulle rosta nån kändis genom att säga massa kul saker men kanske inte så snälla precis. magnus betner va så klart roligast som alltid :D hahaha.

har som sagt oxå varit jätte dålig på att skriva blogg nu sista tiden. dags för ett ryck i kragen! så här kan det ju inte fortsätta.

men men ska hoppa i säng nu så man orkar till plugget imorrn med någolunda piggt humör. måste ju hinna fixa läxan, duscha, käka och en massa icke kul saker tills jag måste stressa ihjäl mig på slutet för att komma i tid till skolan. fattar inte att jag kan vara så SEG på morgonen rent ut sagt. spelar ingen roll om jag har 6 timmar, måste iallafall stressa ihäl mig på slutet. kanske för att jag fasnar vid vakna med the voice på morgonen men ändå.. suck. ska försöka göra bättre ifrån mig imorrn men får la se hur det bir med den saken.

sen på tal om inget, när jag tatuera mig den 9 / 10 så blir min nästa tatu den här  som är på bilden, men kanske lite bättre ritad så klart, är bara en kludd, men iallafall. gillar den som fan.
blommor är inte riktigt mig grej men ändå.



puss&kram




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?