i don't know

2009-09-12, 11:55:24 / Kategori: Allmänt
ska klippa mig idag och som vanligt blir det nått som jag aldrig haft förut :P haha, men jag kan inte bestämma vilken av dom jag vill ha elr om jag vill ha nån elr om jag bara ska toppa men det är ju så tråkigt ;P

fia och elita är här och ska följa med mig sen när jag ska klippa mig, hihi.
 längtar till nya frillan, kryssningen och tatueringen som jag nu har fått en tid till :D
9/10 ska jag till inge med lite muffins så sitter tatueringen på mina handleder gratis ;) så sööft.

aya ska klä på mig lite anständiga kläder nu sen vänja mig med tanken på frillan.



haha och ja jennie det är inte nått som ligger på din top lista ;)
men mitt hår blir rött och svart så klart.

puss & kram


Jennie

haha you know me. Men det blir säkert bra, mmsa en bild sen ;)



2009-09-12, 12:09:33 URL: http://jenniemandl.blogg.se/

Karin

Frisyren på bilden var sjukt snygg (:



2009-09-12, 13:09:35 URL: http://avarquare.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?