I am, I am...

2009-09-11, 13:46:09 / Kategori: Allmänt

idag belv det skolan ett tag, först samhäll sen svenska på biblan innan jag sluta och fick fara hem.
nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå lie fortare så jag får gå till farmor och åka till stallet. men först ska vi hämta tjockisarna jennie och jhon i kolbäck, hihi.

blir som sagt stallet om en stund sen kommer fia och sötis elita hit och vi tänkte grilla och lite trams sen får vi se vad vi hittar på.
skulle vilja gå till Bill&Bob idag och lyssna på mind kaos med det kommer det någ inte bli nått av :(
men jag har ju som sagt kryssningen framför mig med fia.
kommer bli ganska tjatigt nu tills på torsdag gissar jag men det ska bli så sjukt kul! :D hahaha.

imorrn ska jag klippa mig så ska försöka hitta på nån kul frilla som jag ska testa, men får se om jag hittar nån. hoppas på det för vill prova nå nytt ;D
blir det gräsligt växer det som tur ut så man ska inte var rädd för att prova nå nytt.
men ska käka nått sen börja röra mig till farmor.

puss&kram




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?