gooood night

2009-09-22, 23:50:36 / Kategori: Allmänt
jag har inte varit så duktig på att skriva nu på sista tiden men jag ska ta tag i det som jag sa för nått inlägg sen oxå, hmm men det verkar inte gått så bra hittils.

haha john snälla, ja följ med på gay kryssning du skulle passa så bra på den ;) elr hur jennie?
hahahahahhahah... ;D

aah iallafall så va jag hemma från skolan igår, mitt huve dunka som aldrig förr, min kropp var mer död än en sardin i en plåtburk som redan är död, inlagd och paketerad. va inte nån kul dag men til slut blev jag så sjukt rastlös så jag börja städa hela nedervåningen. damsög golv plus mattor, fundera på och ta hunden med men kändes inte som nån bra ide så sket i det. så blev att jag torka borden istället. kan ju tala om att svetten ran som om jag hade varit ute i 40 graders värme och sprungit minst 1000 mil elr nått. då va det bara att fixa klart det sista och dö, bokstavligt talat typ dö på soffan. det tog på mina sista krafter att få en allmänt dum ide att städa när man är sjuk. men men va ska man säga mer än att mitt namn säger ganska mkt om att jag kan få ganska dumma ideer ibland.
sen blev det att kolla på ett av dom roligaste programen som går på tv just nu asså, Roast på Berns är så sjukt roligt så jag tror jag kommer dö en vacker dag!
har ni inte sett et är det dags! måndagar 21.55 på kanal 5.

men nog om detta, kanske ska ta dagens händelser. kom upp lite sent så missa en timme på första lektion och det va velle inte så big deal, hade ju bara naturkunskap. kände mig inte helt hundra när jag gick upp på morgonen men hade ju matteprov så va bara och palra sig till skolan. för göra det på kompletering kl 8 på morgonen nån annan dag tänker jag ju inte göra det iallafall. hoppas på att provet gick bra för i min synvinkel så kan jag ju inte påstå att det gick så jätte bra. massa skit om sannorlikheter, händelser och bla bla bla...
har valt kursen själv så kanske inte ska klaga men ändå, va ska det vara bra för? ofta jag kommer tänka varje gång jag tar upp nått nån stans att hur stor snnorlikhet är det att jag får upp en svart mössa när det finn 100000 svarta och 2000 röda, hmm. jaja, kommer velle till användning nån gång kanske vilket jag inte tror men ändå.

när skoldagen va slut så tog jag bussen hem och parkerade på soffan. sen åkte jag ner på samhället och lekte med josse, johanna och nisse ett tag innan jag och josse gick hem till henne för att färga hennes halvmisslyckade gula hår ;P
blev iallafall bra till slut tycker jag, hoppas hon blev nöjd bara.
första praktikdagen från en sak till en annan imorrn, får se hur det går och är då. ante sket ju och gå ditt förra veckan bara för att han inte ville gå själv så. haha vilken sopa han är!

men men ska nog sova nu om jag ska palla stå utanför ante kl kvart i 7 imorrnbitti
så god natt

puss&kram

Jennie

Haha sorry det var jag som skrev ;D Stod Johns namn bara för att vi typ skrev nån kommentera till Karin och det spardes. Men det var jag som kommenterade, haha ;)



2009-09-23, 08:26:09 URL: http://jenniemandl.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?