give me some more

2009-09-02, 13:46:56 / Kategori: Allmänt
vaknade halv 12 ungeför och då va det bara knalla upp och kolla om det fanns nå huvevärkstabletter. fanns ju inga så va bara stå ut och göra lite frulle istället.
kolla lite på tv sen blev det att knalla upp hitt och kika lite.
spöregna nyss så ska velle gå ut och gå innan det börjara regna igen så har jag det klart för dagen. sen blir det att gå ner till farmor och hämta cykeln i garage osv så jag har den på fredag när det är dags för skolan igen. är ju som sagt ledig idag och giassar att jag kommer vara det imorrn med :)
annars får vi la se vad som händer iadg. skulle kanske va med josse men hon hade en massa och göra så får se om vi hittar på nått idag elr kanske imorrn annaras om jag inte skulle träffa miffojoel då ;P hahaha.
aya ska ut och knalla nu
skriver mer sen



puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?