girl power

2009-09-08, 22:17:01 / Kategori: Allmänt

cyklade ner till josse runt 8 för vi skulle vara duktiga och ut å springa vilket vi oxå va till en viss del, haha..
kom ner till henne och sen snacka vi lite medans hon böt om, sen cykla vi till mortionscentrum för att springa en sväng om sagt. kom lagom igång så kom vi till ett ställe på rundan där det va kolsvart. ingen utav oss va speciellt sugna på att gå in i mörkret så vi vände på klacken och gick åt andra hållet.
och va hör vi inte i skogen då ? hahaha. ett högt jävla brak och då kan jag tala om att det blev skapligt med fart på oss båda en bra bit.
haha va lite kul. sen tog vi andra hållet en bit sen blev det att cykla hem så ska ut och gå 10 imorrn runt skansen. försöka vara lite mer duktiga så klart.
nu har jag josse att tacka för nu har min träning kommit igång och så ska jag hålla det :D
ska kolla med mamma om vi skulle börja träna som hon snacka om för ett tag sen.
annars gör jag det själv :)
ska oxå hjälpa till på stinas bröllop imorrn så får la se hur det går.

men men ska hoppa in i duschen nu sen blir det som sagt det självklara, jo MAT! :D

hörs sen
puss&kram


Jennie

Med träna, menar du på hsk då? Jag ska börja där igen, ska köpa kort så fort jag får pengar :) Vi kan ju köra igång? <3



2009-09-09, 07:46:38 URL: http://jenniemandl.blogg.se/

tilda

aah menar träna på hsk :D jo men visst.. hihi ska bara skrapa ihop lite pengar osv :) <3



2009-09-09, 10:54:51



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?