Don't bring flowers after I'm dead

2009-09-01, 20:18:04 / Kategori: Allmänt
som vanligt blev det upp kvart över 7 och rulla till skolan. kom lite sent men det är la sånt som händer.
hade liet halv kul/tråkiga lektioner. sov på matten, fattar inte hur jag kan vara så trött!
sen blev det lunch och då hade det trötta gått över i nå övertrötthet så jag vart skapligt jättedryg. men men, haha. sen kom den där fruktansvärt irriterande kommentaren ur min mun när frida slängde mat. "tänkt på barnen i afrika".. suck. fan va jag HATAR den kommentaren! som om dom mår bätter bara för att vi äter upp, dom är velle lika jävla hungriga för det. så tror inte det tar nån skada på dom om vi inte äter upp den där extra potatisen elr va det nu är.
sen va det dags att gå hem efter sista lektionen som va ganska kul.
när jag kom hem käka jag sen åkte jag med jonas till siba och köpte en ny tvättmaskin.
när vi kom hem så åkte vi hoj till sura och hämta min jacka. så nu sitter jag och lyssnar på musik och njuter.
så klart sjunger jag med som alltid ;)

skriver mer sen

puss och kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?