Damn who's a sexy bitch

2009-09-05, 12:46:12 / Kategori: Allmänt
lite uppdatering efer att inte skrivit på nån dag.
igår blev det att gå till skolan som vanligt sen bussen in till stan direkt hem till maria, och jag fick oxå veta att syrran ramla med moppen för dom hade fått snuthäng så hon bröt sin lilla hand hon ;) så kass, men jag älskar henne ändå.
sen kom josse in till stan så vi hämta henne sen fick vi skjus till skiljebo där vi skulle möta några sen kom daniel och hämta oss för vi skulle hem till jonte. blev att drick innan vi gick in på krogen så klart så hade en riktigt kul kväll med sötnosarna.
kommer känns jätte surt när josse gumman flytta :( buhu men så klart ska jag hälsa på henne :D



hihi så snygga så ;)

idag blir det kräftskiva här hemma i huset med familjen plus lite vänner till mamma och jonas.

får se vad jag hittar på sen men..

ska hoppa in i duschen nu, skriver met sen

puss&kram




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?