you?

2009-10-11, 11:38:48 / Kategori: Allmänt
I fradags blev det att åka till inge efter samhälls lektionen för då skulle den andra tatueringen komma på plats.
ganska synd att det krocka med det som jag skulle följa med fia på i stockholm :(
aah sen när jag kom hem frn inge runt halv 7 så åkte jag hem och hämta lite skit sen blev det att åka hem till ante och umgås lite tills nina basta klart för så va det bara och gå och möta henne sen hem till ante igen :)
sen börja det trilla in folk och det blev en ganska lyckad kväll.
en person som va där låg ju inte direkt på min topplista! usch!
men men det va kul ändå, hahaha, antes mamma är ju bara för klockren! mössan på och mössan av ;)
sen blev det att driva runt lite i hallsta innan jag och dennis bestämde oss för att lunka hem.
då blev det en talrik med mat och sen slockna jag i soffan kollandes på tv som alla andra gånger.
när jag vakna så va det bara gå upp direkt oc sen kom farmor och hämta mig. vi skulle städa ur pappas lägenhet, sen skulle jag vara med fia men det blev inte så.
då hörde jag av mig till nina och då åkte vi hem till marcus och kolla på en sjuk jävla film :P men den va bra, hihi.
idag ska jag velle städa mitt rum sen kanske jag åker till sura och träffar kusinerna innan dom åker hem. vi får la se, men men

höger = grön och vänster = röd

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?