sooooooon

2009-10-06, 15:56:54 / Kategori: Allmänt
idag blev det skolan som nästan alla andra dagar i veckan. hade samma gamla vanliga lektioner men i dag känndes det helt ok för en skoldag, lite trött bara men det gick ändå.
just nu siter jag hemma hos farmor och väntar på att klockan ska bli halv 5 för då bär det av för min allra första körlektion så får se hur det går. börjar bli lite nervös vilket jag kanske inte behöver vara men vafan det är ju fösta gången. har en till körlektion den 12 så blir att köra hemma tills dess då.
kommer med info hur det gick att köra sen, hihi.
imorrn är det dags för praktik som alla andra onsdagar och torsdagar sen är det ner till körskolan efter det så klart.
och på fredag ska vi prova studentmössor på morgonen sen bär det av till inge för en ny tatuering :D så jag längtar, kan ju säga att det ska bli kul som fan att få en till men gisar att det kommer göra ont som bara den på handlederna, iallafall vad jag har hört från andra som har gjort det. men vi får la se vad jag tycker om det, om det gör ont elr ej.
sen när jag kommer hem så blir det att leka lite med nina vad det är bestämt nu osv.

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?