school

2009-10-05, 10:04:47 / Kategori: Allmänt
just nu sitter jag is kolan som vanligt på den kassa lektionen med rain. ska göra nå ritningsskit som ag inte precis kan påstå att det är så jätte kul.
har inte blivit så mkt skrivande i helgen precis så kanske kan dra en liten sammanfattning av helgen.

i fredags blev det att dra hem efter skolan och hjälpa mamma med veden, jag och fredrik öste ved och mamma stapla på altanen.
sen när vi va klara med det så börja jag fixa mig lite smått för krogen, sen fick jag skjuds till farmor där jag fortsatte fixa mig samtidigt som jag vänta på att jennie och john skulle komma hem från stan.
vid 7 tiden började jag rulla hem till jennie, men först va jag tvungen att möta ante och dennis som skulle följa med ditt. vid 9 tog jag, dennis och ante bussen in till stan för att möta frida och gänget på konrad ett tag innna vi skulle dra vidare till silk.
vid 11 någongång så kom vi till silk där vi mötte upp jennie, john och lelle.
kvällen vart toppen och jag va jätte nöjd på kvällen när jag kom hem och somna på det sjukt sköna soffan.

på lördagen blev det att vakna runt 12 för det va ett jävla liv på nedervåningen där jag sov på soffan.
hjälpte mamma med maten när jag hade gått upp en skjudsa hon mig till sura. åkte hem till fia och mös hela kvällen hemma i hennes nya lägenhet med henne, elita, jesika och joel. vi drack cola, käka lite gott och kolla på tv, va en bra film som gick med som vanligt somna jag.

sen på söndagen kom farmor och hämta mig i sura halv 4 och då blev det att fara till stallet med jennie på engång. inte va det något speciellt vackert och roligt väder så vi hoppades velle bara att det inte skulle börja regna. men så fort vi om ut med hästarna så började det regna, fan!
men vi red ut ändå och det gick jätte bra, malwa va ovanligt pigg och framåt, undrar om hin slagit i huvet ;) haha.
nejdå, men det va riktigt skönt.

idag blir det att hoppas på att skoldagen går fort så jag kan åka hem till farmor. sen får vi se om jag hinner gå ner elr om det är nån ide att gå ner till körskolan när vi ska åka typ direkt när jag kommit ner det. vi ska åka in till stan och käka tårta hemma hos min älskade moster som har gift sig :D
GRATTIS LEKMOSTER IA OCH ALEX :D

aya pallar inte skriva mer, kommer kanske nå mer info ikväll elr nått.
puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?