not funny at all

2009-10-27, 23:21:51 / Kategori: Allmänt

i helgen hände det ganska mkt, både på gott och ont.
men iallafall så åkte jag hem till fia i söndags och sov över där. på måndagen när vi vakna så gick jag och elita upp och käka frukost så fia fick en chans att sova för en gång skull. blev macka och yoghurt plus lite juice för oss båda. sen gick vi in i tv rummet och skulle kola på film och då vaknade fia. hon gick och käka frulla sen kika vi om det fanns nån som kunde köra till affären men det fanns det inte så klart så blev att klä på elita och knalla till affären när jocke hade kommit. när vi var färdighandlade så gick vi hem och gjorde hamburgare med bröd plus pommes, det va riktigt gott!
sen la sig jag och fia på soffan och kände oss som två köttbullar medans elita och jocke lekte för fullt :)
senare på kvällen gjorde vi tost (vet inte hur det stavas), men mackor i ugn typ, och dom va RIKTIGT goda vill jag lova.
sen slockna fia och elita ganska snabbt så joel kika förbi så hängde med han hem. vi satt och kolla på tv till kl 5 på natten typ sen gick vi och sov. innan jag gick ch käka frulle hoppade jag på joel så han oxå skulle gå upp. när vi va uppe och jag hade käka och han duscha så gick jag hem till fia och han nån polare men han snodde min halsduk.
aya får velle tillbaka den när jag ska åka och gratta han på födelsedagen om ungefär 10 dagar.

sen har det velle inte hänt så mkt mer idag än att jag åkte in till stan för att köpa tågbiljett till borlänge.
imorrn är det riskettan kl 7 på morgonen så kanske ska hoppa i säng, men men god natt

puss&kram




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?