music is everything

2009-10-23, 17:44:50 / Kategori: Allmänt
ja vad skulle man göra utan musik?
jag skulle iallafall inte klara mig speciellt länge innan jag skulle bli galen.

aah idag va jag i skolan sen blev det hem och slå ner röven vid datorn och här har jag seta ett bra jävla tag och det blir ju inte precis roligare ju längre tiden går. måste hitta på nått nart annars kommer jag bli galen, kan ju inte sitta hemma en fredagkväll! det är nästan snudd på förbjudet förfan.
antingen ska jag kila på hockey med lelle elr så ska jag gå på krogen med jennie. vi får la se vad det blir av det hela. tänkte iallafall kila ner och käka snart för magen knorrar som en liten gris och det betyder bara en sak, mat.

sitter just nu och lyssnar på musik i spotify som jag äntligen har tagit för mig att skaffa :)
lyssna nyss på creed nya album, ganska bra faktist.

men men aah kan ta lite som har hänt i veckan och det kommer gå fort.
vakna, skolan, farmor, plugga på körskolan, sen va min dag slut typ. så har iprincip hela min vecka sett ut, känns ganska surt.
men nu har jag iallafall kommit igång med körkortet så tar mins en körlektion i veckan och sen pluggar jag 4 dagar där i 1,5 timme. så kommer det vara ett tag framöver, plus att jag ska börja träna som en gris på det. ska köpa gymkort den här månaden, sen ska jag börja ut och gå minst 3 dagar i veckan och resten ska jag springa.
känns som jag inte kommer att ha tid med mycket, plus att jag måste skaffa jobb och sen skolan på det, känns nice (Y) ;) haha

men men nu ska jag käka
puss&kram

M

Jätte fin blogg!



2009-10-23, 21:20:36 URL: http://eekdahl.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?