i'm sooo fucking trött

2009-10-19, 00:17:43 / Kategori: Allmänt
aah kan dra lite kortfattat om min helg eftersom jag inte har varit så duktig att uppdatera på sista tiden så bler det lite hoppande mellan varven och mkt info på samma gång me så kan det vara.

ja i fredags så gick jag till skolan sen skjudsa farmor in mig och frida till stan hem till hennes kille som skulle ha inflyttningsfest. så vi käka lite mackor sen va det bara att börja fixa sig.
fixa fridas hår en fixa jag mitt, som vanligt visste jag inte vad jag skulle göra med skiten för det blir iallafall inte som jag vill att det ska bli iallafall så. men men, sminket va klart sen börja folket rulla in när jag höll på och fixa lite med fridas hår. efter ett tag va det ganska mkt folk, hög ljudnivå, musik och skratt, så det ska vara haha. lite halvsegt va det i början när vi alla satt uppdelade som typ lågstadiet i skolan, men sen så börja det hända saker och festen va igång.
senare på kvällen när typ alla hade dragit så fick frida ont i bröstet och åkte till sjukhuset, men det va en snabb visit ditt så det va ju bra att det inte blev hela natten med en massa läkare och väntan.

på lördagen så åkte jag hem från stan runt 3 tiden då farmor kom och hämta mig. sen for jag hem och käka sen drog jag och mamma ut och övningskörde, va tvungen att träna på lite saker som jag har lite svårt att få in i min tröga skalle, sen blir jag bara irriterad när det inte funkar och då går det alltid bra.. jag förstår inte att jag alltid ska li irriterad innan jag lyckas, hmm.
aya sen åkte jag till sura hem till fia och umgicks med henne och jesika. vi hyrde en film som verka vara skitbra, en skräckis, men den va fan bland det sämsta jag har sett!. va det en skräckis då döper jag om mig till kalle anka elr nått.

sov kver hemma hos fia så mamma och jonas kom och hämta mig runt 3 idag och sen åkte vi och köpte pizza. va meningen att vi skulle ut och övningsköra idag men min mamma är så korkad så hon dricker en massa öl igår och tror på fullaste allvar att hon kommer må bra dagen efter elr? aah jag fattar inte, hon har left i 38 år och vet inte att man mår dåligt dagen efter, inte för att det ska vara nån nyhet precis men. ja iallafall så blev det inge köra av idag så jag drog ut och sprang, mötte syrran och jorde henne sällskap hem, hon gillar inte att gå själv så kunde vara snäll när jag ändå var ute och sprang :)

nu ska jag iallafall sova
puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?