I'm going to sleep like a baby soon

2009-10-07, 00:10:29 / Kategori: Allmänt
Det gick velle sådär på körlektionen idag tycker jag. mamma tyckte det gick jättebra men jag va inte hundra nöjd.
och bilen va fan skitannorlunda mot mammas så va inte det lättaste och lära sig den helt. men men det kommer velle det oxå gissar jag.
nu har jag iallafall tragla färdigt med min engelska läxa som jag skicka iväg för typ 15 min sen till min lärare. haha den skulle vara inne idag och inte fan hade jag börja med den så blev till att försöka komma fram till nått bra och skriva ner det så får vi se hur det går sen. pappa var tvungen att ringa och hjälpa mig så klart för ingen i det här familjen i huset verkar ha speciellt höga betyg i engelskan. kanske amanda och fradrik är duktiga men inta har dom lust att sitta här och hjälpa mig.. suck, men tror det blev fysat ändå.

men men nu ska jag hoppa i säng om jag ska orka upp till den underbara praktiken imorrn :P haha, underbar och underbar vette fan när jag börjar halv 7. klockan ringer fösta gången kl 4 för att jag äns ska vara vaken och klar att gå upp halv 6.

men men god natt och sov got
Puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?