i'm going to säng, mmm jag love it

2009-10-01, 23:20:32 / Kategori: Allmänt
aah blev en bra ridtur, sncka om allt mellan himmel och jord. sen kom vi oxå fram till att jag är ingen kurator för jag har ingen utbildning, utan jag är en kamrator ;)

när jag kom hem slog jag ner min röv i soffan det första jag gjorde medans jag vänta på att maten skulle bli klar. sen när jag käka så va det dags för idol så klart en innan blev det lite miami ink så klart. men  är glad att tove gick vidare på idol, hon har så sjukt bra röst.
sen kollade jag på inlåst medans jag vänta på resultatet av vilka som skulle gå vidare. va ganska bra program det där, att se hur snett det kan gå för vissa men att 2 veckor i fängelset kan ändra så mkt och knäcka dom hårda.

aya imorrn blir det krogen av vill jag lova. först blir det skolan sen hem och hjälpa mamma med veden innan det ska börjas fixas för förfest så klart.

men men ska sova nu, bir helt slut av att gå upp halv 6 2 ggr i veckan, fan man har ju typ sovmorgon hela tiden sen ska man upp halv 6 helt plötsligt, nästan omöjligt ju. men upp kommer jag efter mycket om och men.

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?