i hate this!

2009-10-24, 03:32:23 / Kategori: Allmänt
vissa saker ikväll skulle jag bara vilja sudda bort! vissa saker skulle bara vara så sköt att slippa.
den här kvällen va bra på många sätt samtidigt som den SJUKT jävla dålig!
jag palla inte vara nån som ska stå imellan, jag pallar inte vara den som ska verka vara syndabocken, jag pallar inte hur mkt som helst!
allt känns bara skit just nu, allt!
har så jävla ont i min vänsta sida och jag vet fan inte vad det är. jag har bråkat och grina, vafan är det för kväll? va?
tack så mkt för att du finns jennie och du vet att jag alltid finns.
ante du ska oxå ha ett stort tack för att du är en så gullig person fast du har lite svårt att visa det ibland.
jag älskar er två!
vissa stunder känns som om dom inte äns är värda, döden är fan mer värd!
vissa verkar ju vilja att jag ska dö medans andra inte vill. fick förlåt för mkt men aldrig för att du kan dö, skiter i vilket..
finns så mkt saker jag saknar i mitt liv just nu, så mkt som jag aldrig verkar få.
just nu känner jag mig bara värdelös, fullkommligt värdelös.
jag har mina tankar och åsikter, men va fan spelar det för roll? allt verkar ju ändå vara fel så.
nu blir det här ett litet depp inlägg men det är så jag känner mig just nu.
allt jag ville va och ha en kul kväll men den sluta i bråk och ont i magen så äckligt mkt så kan inte annat än att gå och lägga mig fast jag skulle vilja vara uppe till imorrn uan att sova.

finns mkt jag skulle vilja skriva men jag skiter i det
puss&kram

Jennie

Jag älskar dig. <3



2009-10-24, 15:48:14 URL: http://jenniemandl.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?