home, horses and sleep.

2009-10-01, 15:54:31 / Kategori: Allmänt
har varit på praktiken idag och det gicka jättebra som vanligt. nu sitter jag hemma hos farmor och väntar på att klockanska gå lite fortare så jag kan komma ut till stallet nån gång. ska först ner till körskolan idag med halv 5 sen kommer mamma och hämtar mig där och kör mig tll stallet om inte jag övningskör så klart. där ska jag möta jennie och vi har nog en hel del att prata om som det låter för tillfället. inte kul när inte allt går som man vill :S.. så kommer velle med mer info sen hur det gick, sen blir det så klart idol ikväll när jag kommer hem efter en skönt ridur med jennie pennie den bästa. sen ska jag åka till suar på lördag för att kolla på fias nya lägenhet som hon flytta in i idag :D
imorrn blir det krogen med en massa kul folk, ÄNTLIGEN FREDAG och en massa skoj som alltid!
aya måste läsa lite teori nu innan jag knallar ner.

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?