can't do so much more

2009-10-24, 18:35:51 / Kategori: Allmänt
har städa mitt rum idag vilket har tagit hela min dag, är typ klar nu men finns velle lite mer att göra men pallar inte göra det nu.
har duscha och klätt på mig så nu blir det velle att bara sitta tills jag ska hem till jennie och kolla på en film som går på tv ikväll.

kan inte säga så mkt mer än förlåt. vi behöver inte snacka, vi behöver inte vara "kompisar" men vi kan hålla masken för jennies skull och det är de jag kommer göra hädanefter. känns bara fel att det ska bli så här, det är jennie som hamnar imellan och det är inte de jag vill så. men händelsen igår går inte att ändra på vilket kanske skulle vara ganska skönt om det gick. "Factum est illud, fieri infectum non potest" - Gjort är gjort och kan inte göras ogjort

puss&kram

Anonym

Snygg blogg ;)

Hoppas du haft en bra dag?:D

Kolla gärna in min om du vill och har lust :D

http://jossaahn.blogg.se



2009-10-24, 23:25:21

Jennie

:/ <3



2009-10-26, 06:48:05 URL: http://jenniemandl.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?