borlänge

2009-10-30, 12:12:05 / Kategori: Allmänt
aah igår när jag skulle åka till borlänge missa  jag tåget med en hundradel i västerås så det va bara på med gps:en och nisse skjudas mig till sala för att jag skulle hinna med tåget där till borlänge, men när vi hoppar ur bilen så åker tåget, suck. så jag fick velle planera att ta näste tåg men nisse va så jävla snäll så kan skjudas mig till borlänge och det finns inte nog med tack för det! :)
vi stanna och käka på vägen, blev en mumsig räksallad och sen va jag mätt om en gris ungefär hela kvällen.
kom fram till borlänge runt 4 och då sluta josse så vi knalla hem till henne och kolla på tv. nu sitter jag här hemma hos josse medans hon är i skolan. ska snart börja laga mat så det typ är klart när hon kommer hem. sen ska vi knalla net till kupon elr va det hette och handla lite.
får se vad vi hittar på för kul ikväll men gissar ganska stort på att det blir krogen med en rolig klädsel elr nått ;) haha. är ju som sagt spökdagen idag ;) hahahah.
aya ska börja med käket nu men vi hörs, haha

och nisse du är guld värd det hoppas jag du förstår, tack igen!

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?