äntilgen

2009-10-08, 12:53:15 / Kategori: Allmänt
Nu är studentmössa och ett par mysisbyxor beställda :D känns skapligt skönt men det va ju inte pracis billigt. 1200 för dom 2 grejerna. men som sagt tar man u bara studenten 1 gång i sitt  liv så det är bara att punga pengar.

va på praktiken idag fan till kl 10 då jag åkte till skolan för att vi hade möss provning. sen gick vi och käka och nu sitter jag hemma hos farmor och funderar på när hon ska komma hem så va kan baka muffins till inge som han ska få imorrn när jag ska tatuera mig. sen blir det velle att kila ner till körskolan lite senare och plugga. sen ska jag boka flera körlektioner och några veckor till med teori. men nu ska jag leta runt lite efter en vettig text att skriva imorrn när jag ska tatuera mig :)

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?