yessss

2009-11-22, 20:17:45 / Kategori: Allmänt

jo det va lite bildet från dopet idag. Maria och Alex fick för sig att dom skulle gifta sig innan, sen va det dop för fullt.
syrran sjöng (http://www.youtube.com/watch?v=CC9b2fF0IxY, lite tyst klipp, men bara höja volymen) och det va så bra så :D
efter allt va klar blec det att knalla till huset brevis kyrkan och proppppa i sig smörgåstårta (Y) va ju mums, så mums! sen när alla fikat oc käka klart va det dags att öppna presenter osv. sen börja typ alla rulla hem, så vi stanna kvar och hjälpte till lite innan vi oxå drog hem.

har varit hemma ett tag nu, skulle göra läxa igentligen men har inte kommit igång med skiten än så, ja jag kanske ska ta tag i det oxå.
sen kom jag på en mer kul sak, jag har matte prov imorrn och jag fattar inte ett skit av det i b kursen så det är bara hålla tummarna att det går någolunda.

joppsi, men ska velle börja jobba på läxan nu, hhm kul (N)
aya, puss&kram




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?