very very trött!

2009-11-18, 19:16:31 / Kategori: Allmänt

aah imn dag började med att jag kom för sen till praktiken bara för att jag va så jävla seg på att komma upp sen för att jag inte va så jävla smart så jag gjorde klart maten igår så var bara upp och laga mat för fullt.
när jag kom till praktiken hände det inte mkt, fick nå pinnar jag skulle slipa sen blev det mest sitta och glo. sen fick jag 2000 runda saker som jag skulle slipa men han inte så mkt för då skulle jag bocka nå rör osv.
så va en ganska slapp dag men ändå ganska körig, för när jag sluta praktiken som jag fick göra lite tidigare så va det bara hoppa på att stämpla in och börja jobba för fullt.
så kan ju säga att jag har lite ont i min söta rygg! armen och nacken med för den delen.
är inte så jävla kul och svetsa på jordens högsta bord när man är 1.50 i toppluva typ, så är skapligt trött överallt!
sen skulle allt så klar jävlas så, precis allt..suck
skiten jag svetsa fasna i bordet, fick sträcka mig som en tok för att nå till sista kroken jag skulle svetsa fast, skiten som jag svetsa med skulle jävlas, svetshjälman åkte ner, jag va hungrig och hade varit där sen kl 7 så va inte så roligaste humör.
nu är jag hemma iallafall ska vi se om nått annat ska jävlas innan jag får hoppa i säng.

nu sitter jag iallafall här och lyssnar på underbar musik :D jihoooo.
ska snart gå ner och käka sen kolla lite tv. skulle ut och springa idag men vädret ska ju jävlas oxå, pissregnar och kallt, roligt (Y)

ska till praktiken imorrn men då ska jag inte jobba, ska iväg efter jag sluta och köra på körskolan :)
får hoppas att det går bättre imorrn.



puss&kram




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?