Semlan

2009-11-22, 02:23:33 / Kategori: Allmänt






har bara bilder fårn sista stunden man fick spendera med ängeln vid liv, vilket kan störa mig att jag inte tog några bilder av henne tidigare! men allt gick ju så fort, rodde aldrig att det skulle komma så snart så hade ingen bråska. men det skulle ja ha haft!

saknar henne så mkt så det är helt sjukt.
min ängel är borta för alltid.
vill inte inse det, jag bara vill inte.

hon mötte en alltid i dörren med en massa glädje.
va man ledsen så försvan det samma ögonblick man såg henne så glad när man klev innanför dörren.
man behövde aldrig känna sig ensam.
promenaderna på morgonen innan skolan, efter skolan, på dagarna.
finns så mkt att sakna fast hon inte har funnit så länge i mitt liv.

när ingen hör elr ser kan jag inget annat att hälsa på tomma intet när jag kommer hem.
hör ju fortfarande ljudet av hennes tassar när jag kliver in.

saknar dej semlan!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?