school, then work

2009-11-17, 23:26:11 / Kategori: Allmänt
ja idag va jag först i skolan sen blev det att dra typ direkt från skolan till monoflex, va ju första jobbardagen. så jag jobbade 4 och en halv timme idag. svetsa lite med en kille som jobbar där. skrattar gör man iallafall när han sätter igång med sina dumheter ;P haha.
imorrn blir det att börja kl 7 med praktiken sen när jag slutar kl 3 är det bara stämpla in och börja jobba, så det kommer ju inte pracis bli någon kort dag.
sen ska jag hinna plugga teori på det plus träna (Y) hahahaha, ser ju ljust och kul ut.
häcken full elr va fan man nu säger med ett dumt uttryck.
men men lite extra pengar skadar velle inte som sagt.

men nu måste jag hoppa i säng, annars kommer jag dö när jag ska upp sen.
puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?