play me on the radio

2009-11-12, 21:09:40 / Kategori: Allmänt
nu sitter jag hemma hos mamma och installeran nu msn för att kunna komma in på min hotmail den vägen.
har varit på företaget idag och fick reda på att jag har extra jobb från och med nästa vecka där, känns skitbra :D
lite extra pengar i fikan skadar aldrig, hihi.
sen blev det att kila ner till körskolan och plugga innan mamma och jonas hämta mig för att jag skulle övningsköra som jag kommer göra typ varje dag dom närmaste 3 veckorna nu pluss att jag ska plugga och jobba. haha känns som jag kommer ha fullt upp, tänkta hinna med och slappa lite nån dag på helgen oxå. blir nog att ta det lungt med nå gott och nån bra film nu i helgen :)

aya nu ska jag maila iväg mina tilder som jag kan jobba så vi hörs.
sen är jag hema hos pappa den här veckan och vi har inte fått internet för dom håller på och fuckar på glocalnet så det tar en jävla tid verkar det som innan dom tar tummen ura röven och fixar..
men men
puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?