night

2009-11-03, 23:21:27 / Kategori: Allmänt
kom nyss ut från duschen och ska nog hoppa i säng nu, men tänkte ta lite snabbt om min dag elr nått. aah det börja med skolan så klart och mitt natur prov gick åt HELVETE, sen så drog jag och pappa in till stan för jag skulle till optikern och kolla om jag fått sämre syn med tanke på att jag har ont i huvet hela tiden. men det va inget fel på den så va bara att åka hem igen och då hoppa jag av hemma hos jennie och sen kila vi och käka pizza innan vi drog och sola.
imorrn blir det att gå till läkaren kl 1 sen ska jag kanske in till ikea med pappa och karen, men det är bara kanske. annars vette fan va jag ska hitta på. aah finns velle en hel del jag borde göra men som jag inte gör, dumma mig!

aya god natt
puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?