hihohohi

2009-11-09, 09:16:01 / Kategori: Allmänt
aah har hänt lite i helgen.
i fredags drog jag till stan efter skolan och då kom jonte ner och mötte mig, sen for vi hem till han och vänta på att fia skulle komma in till stan.
när hon hade kommit så blev det att köra igång att fixa sig till krogen osv, sen kom det hem lite folkt till jonte innan vi drog ner.
hade jätte kul tills fia blev piss full och låg på toan i 30 min och skulle spy men decka istället på golvet.
till slut fick jag ut henne och sen tog dom en taxi till jonte och jag knalle medans jag snacka med fias mamma.
när jag kom hem till jonte hade fia typ redan decka så jag drack velle lite mer sen va jag inne i dimman ganska bra. somna iallfall på köksgolvet och där låg jag hela natten ;) hahahahha..
sen på lördagen åkte jag med mamma, jonas och lina till arosfortet och tävla mot några familjer. sen efter det drog vi till sura och sa grattis till joel som fyllde 19.
slagga kvar hemma hos fia till söndagen, sen drog jag ut och övningskörde med pappa på söndagen. efter det så drog jag hem till fia igen för vi skulle kika film. så vi satt och gapa till en as läskig film jag, fia, jesika, martin och camilla :D  hahaha..

men men nu ska jag velle jobba lite på min kassa lektion!
puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?