Angels of clarity

2009-11-26, 20:44:32 / Kategori: Allmänt
aah sitter som vanligt och lyssnar på musik, snackar med folk på msn och kikar runt, som det ska vara på kvällar.
men kom nyss på att jag missa mammas pojkar som jag följer varje torsdag..
hmm, surt, får kolla om det finns att kolla på på intenet om ett tag, får hoppas det!

annars har det velle inte hänt så mkt idag. har varit på praktiken och då drog jag och ante och käka pizza på lunchen, sen blev det att dra till körskolan och laja runt lite med deras bil i stan.
imorrn blir det till att jobba efter skolan vilket inte känns lockande!
annars blir det velle en slappfredag och sen på lördag smäller det :D för då blir det sala för hela slanten och have som party med tjejerna.
ska bli kul för det va ju ett tag sen man va där och hade kul..
men nu har jag inte mer kul att skriva så



puss&kram

Missbill

fin blogg:) kolla gärna in min, har en ny kategori på den som jag kallar style tips:)



2009-11-27, 22:21:17 URL: http://sarabillstroom.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?