Always night

2009-11-30, 00:35:20 / Kategori: Allmänt
aah igår va jag som sagt i sala och hade skoj med dom söta flickorna ;D våran vackra förfest när vi kom till sala blev utanför liljas när det hade stängt, va så nice så (Y) hahaha.. på bussen till sala träffa jag mogge som skulle fixa musiken på stat så det va ju bra det, va ju bara ta för sig av musiken ;) haha.
men tillbaka till liljas.. jag, jennie, karin och bella hade sååå kul utanför där i kylan och regnet. tillslut bestämde vi oss för att knalla in på stat och strax efter ossbörja det trilla in folk. HADE SÅ SJUKT KUL igår :D
hoppas så klart på en ny salarunda snart med tjejorna så klart.

aah idag har jag velle inte gjort ett skit iprincip. träffa josse en snabbis för att ge henne lite pengar sen blev det att rulla hem igen. så hem kom jag och då va det bara slå ihjäl sig framför tv med jonas, mamma och senare kom amanda. kollade nyss på troja så ska nog hoppa i säng nu om jag ska orka ta mig upp imorrn, börjara känna mig skapligt seg.

puss&kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?