Torsdag...30/7

2009-07-30, 16:38:21 / Kategori: Allmänt
Idag har jag varit på parkens zoo i e-tuna med fia, elita och kjella :D vi kul, och jag va som ett litet barn precis som elita ;) kul och titta på allt. hihi..

vi vaknade kl 9 bara för att fia var så seg och inte fatta att kl va det, hon skulle få liv i mig vid 8 igentligen men så blev det ju inte... så när jag väl kom upp va det bara att skynda arslet av sig för att hinna allt på 30 in. men jag hann iallafall :D sen kom va iväg typ 20 i 10 osv, men så klart hade jag glömt min mobil så det var bara att vända och som tur va hade vi inte kommit så långt :P när den va hämtad så kom vi iväg ditt vi skulle, men när vi kom till kvicksund va det så klart bro öppning så fick stå där ett tag innan vi kom vidare. sen somna jag för helt plötsligt va vi framme ;P hihi.. men piss dyrt va det att gå in men det får jag ta :P inte så ofta ma åker ditt som tur är. men men, gick runt och kolla på alla djur, antingen tyckte jag och elita att dom va fula elr söta :P som sagt är som ett litet barn, kul och kolla på allt förutom äckliga små ormar tex! USCH!!!!!  jaja, sen gick vi iallafall ner så att elita fick åka lite karusell mm. efter att vi varit där ett bra tag så åkte vi till hallsta och käka på lustikulla :D så sjukt gott :D! mums! sen följde jag med till sura igen och va där ett tag innan farmor kom och hämta mig för jag skulle till mina söta vänner hästarna :D har saknat dom jättemkt ju!

red malwa en snabbis på banan för det regna osv så palla inte vara ute så länge, men det gick jätte bra :D hon va så snäll så, som vanligt med andra ord ;)
Framor fixa i stallet medans jag red, hon är så gullig min farmor :) glad att jag har henne!

och som sagt kanske inte konstigt nog med så vill jag att det ska bli fredag :P hihi

på tal om en annan sak som inte har med det här att göra så åker pappas fru hem inatt, elr ja planet går 8 på morgonen :P tänkte följa med men när pappa sa att dom skulle åka halv 5 sket jag i det :P hihi. men for hem till pappa efter stallet och sa hej då till henne, och nästa gång hon kommer kommer hon vara stor som ett hus :D och då är det inte långt kvar tills mitt och amandas syskon kommer :D hoppas på en liten bror!
och som jag sa till pappa, är ungen ful är det bara adoptera bort men är den söt kan ni behålla ;) hahahah. svaret jag fick då va haha du är ju rolig du sen garva han för fullt ;P hihi.. så snäll jag är.


                                           



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?