Torsdag...23/7

2009-07-24, 12:54:33 / Kategori: Allmänt
Hade en sjukt kul kväll igår med alla muppar :D!
Först va jag som sagt ut med båten en sväng, sen när jag kom därifrån va det bara att börja fixa sig för ut med jennie skulle jag :D.. När vi va kalar övningskörde jag till stan där vi möte jonte och två grabbar till, sen gick vi hem till jonte och förfesta innan vi fick skjuds till krogen. När vi väl kom ditt så va det ganska dött men det rulla in mer folk under kvällen.
Sen så skulle jag och mogge gå och bada när vi kom från krogen men det blev inge bada mer än mina fötter plus byxor ;P.. sen gick vi hem till jonte förjag skulle hämta mina saker innan vi for hem till mogge. Fick som sagt byta till mina pjamasbyxor hemma hos jonte för mina andra va blöta. så gick runt i stan typ halv 4 på natten med pjamasbyxor ;) det är nice som fan ... hmm. men men, sen nhär vi äntligen kom hem till han så fick han laga mat till mig :M hihi.
slocknade ganska fort efter det men sov inte så speciellt länge.

Idag så vakna jag som sagt ganska tidigt med tankepå när jag somna, sen for jag och jennie hem runt 3 med bussen och innan käka vi donken en snabbis :). när vi kom hem hjälpte jag jennie att fixa hennes nya tv som hon beställt som hon hade fått hem. när vi va klara med tv va båda skapligt döda och satte oss i soffan framför datorn. skulle försöka fixa med såna där koder så man kan fixa bloggen som man själv vill men det va inte så mkt till framgång kan jag ju tala om ;) vi garva mest för att det gick så jävla kasst..
när vi inte palla kämpa mer med det så blev det att vi lunka hem tilll mig och laga lite käka. gott va det med tanke på att vi knapt käka nå på hela dagen förutom donken :P
sen när vi käka klart kände jag för att åka till sura så pappa skjudsa mig hem till fia :D så nu är jag här..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?