Torsdag.. 16/7

2009-07-16, 18:55:14 / Kategori: Allmänt
Idag har det hänt lite iallafall. först for vi till kukkolaforsen där vi träffa alice, mats, smilla och leo, en av jordens sötaste unge! :) gick runt och kolla på nå konstig konst av nå slag, sen så käka dom glass och jag pommes hihi. efter det så åkte vi hem till alice och dom i kukkola för att se hur dom bor med barnen :) fint va det, och stort.. men låg ganska lång på vichan men får la duga ändå.. sen for vi till en gokart bana då jag , fredrik och en kille till åkte, va skit kul fast jag va lite för feg för att dra på osv :P får ta igen det nästa gång för vinna över fredrik ska jag ;) haha.. När vi va klara där så for vi till hapis och kolla ny mobil till mamma :)  men ingen ny mobil blev det iallafall. så nu är vi så seskarö och ska snart och hälsa på en av mormors syskon :) hihi.. Senare blir det nog att jag och fredrik badar lite osv sen ska vi springa mm.

Igår så hände det inte så mkt, vi va in till hapis och käka på max sen kolla vi lite i affärer :) dom har en as stor godis affär här :D mums... hihi
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?