Tisdag..

2009-07-14, 17:19:53 / Kategori: Allmänt
Idag kom vi fram till seskarö efter att ha åkt bil hela netten typ. trängas med fredrik bak va ingen höjdare när man ville sova men det får duga ;P hihi. Just nu sover typ alla osv, sov ett tag nyss jag med men blev inget att hänga i julgranen. funderar på att sova lite till men gissar att jag inte kommer kunna sova nått inatt då så tror jag skiter i det. Stanna till i luleå och träffa mia ett tag innan vi for vidare hit. skönt med en paus från bilen.
en annan sak som inte är så kul är att jag är sjukt röksugen och jag äter snart upp allt somm finns här bara för att inte tänka på det. kommer se ut som en rullande gris om jag fortsätter... men det är fett jobbigt!!!
jaja, får velle skylla mig själv som börja.
aya nu ska jag kolla tv elr nått.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?