Onsdag... 29/7

2009-07-29, 14:47:02 / Kategori: Allmänt
Idag har det inte hänt så mkt mer än att jah vaknade typ halv 12 och då blev det frulle med pappa och karen. sen snacka vi lite skit osv. Nu sitter jag hemma hos mamma och ska ner och klyva ved osv, innan fia och elita kommer :)
runt 4 ska vi hem till pappa för då ska jag fixa sushi :D och det ligger på toppen av min matlista så jag är sjukt glad att jag ska få det idag :D hihi..

kommer med mer sen av vad jag, elita och fia har gjort idag :P vill säga om det händer nå ;) hihi

Nu har vi gjort sushi och det satt jätte fint kan jag tala om ;) hihi.. imorrn blir det parkens zoo med fie, elita och kjella :D. sen blir det ut till hästarna när vi kommer därifrån :)



och så här kan man se ut i huvet om tilda har haft tråkigt på en osdag kväll ;) hahahahhaha





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?